»Ukrepe, s katerimi smo v glavnem ohranili večino delovnih mest – subvencioniranje čakanja na delo, kritje dela fiksnih stroškov, univerzalni temeljni dohodek – bomo podaljšali do konca leta in korigirali v smeri pomoči tistim, ki so bili zaprti.«
»Ker bo to velika obremenitev za delodajalce, bomo v osmem protikoronskem svežnju prevzeli del bremena na način, da bomo sprejeli ukrep, s katerim bomo najnižjo osnovo za socialne prispevke s sedanjih 60 odstotkov povprečne plače znižali na višino minimalne plače.«
»Ocenjujemo, da bomo s tem prevzeli približno 40 odstotkov tega bremena dviga minimalne plače v 2021, predlagani ukrep bo veljal do konca junija, vlada pa bo lahko ta ukrep s sklepom podaljšala še za dodatnih šest mesecev.«
»Kaj se je zgodilo z zamudnimi obrestmi in kdo bo odgovarjal za nastalo situacijo; za dejansko blokado in izčrpavanje ljudi, ne samo slovenskega filma, ampak ljudi, ki delajo v slovenskem filmu?«
»Upamo predvsem, da bo zakon sprejet čim prej in nam bo omogočil izpeljavo postopkov še v tem letu, da bomo nakazila, na katera filmarji čakajo vse leto, lahko izvedli še v tekočem letu.«
»Ta blokada je pustila zelo globoke posledice in mislim, da je treba povečati financiranje slovenskega filma na 11 milijonov evrov, tako kot je to že dvakrat potrdil odbor DZ-ja za kulturo.«
»Nato se pravica do sredstev za leto 2020 izteče. Če bo sedmi protikoronski sveženj, ki skuša to rešiti, začel veljati po 31. decembru, SFC preostanka sredstev za leto 2020 ne bo mogel počrpati.«
»Če ima gostilna recimo deset zaposlenih, to pomeni vsaj 10.000 evrov plus nekateri fiksni stroški in v času enomesečnega zaprta to pomeni vsaj 15.000 evrov. Če bomo zaprti dva meseca, 30.000 in tako naprej.«
»Nesprejemljivo je, da morajo delodajalci po predlogu zakona pokrivati več kot 40 odstotkov nadomestil plače zaposlenih, ki so na čakanju na delo.«